تاثیر بافت‌گذاری، سازماندهی معنایی و یادگیری مرحله¬ای بر کاهش فراموشی نزد فراگیران خردسال ایرانی زبان فرانسه
تاثیر بافت‌گذاری، سازماندهی معنایی و یادگیری مرحله¬ای بر کاهش فراموشی نزد فراگیران خردسال ایرانی زبان فرانسه

Mahmoud Reza Gashmardi؛ Malihe Saeedi

دوره 6، شماره 9 ، دی 1391، ، صفحه 43-64

چکیده
  فراموشی به عنوان اختلال حافظه غالبا در مرکز مشکلات فراگیران زبان خارجی، به خصوص در سطح بخاطر سپاری کلمات قرار دارد. در این مقاله به بررسی عواملی خواهیم پرداخت که فراموشی واژگان را نزد فراگیران خرد سال ...  بیشتر